Hemligt projekt..

2010-08-25 @ 22:00:54


Kvällis blogg! Dom senaste 2 dagarna har jag suttit i Photoshop och Windows player med ett hemligt projekt, för min älskade syster fyller 38 år den 26 aug. Så det har tagit upp min tid, så det har inte blvit så mycket gjort mer än de. Har varit en runda till Malmö med vår kära pappa och köpt en present till min syster också. Åh vilket blåsigt väder idag, rena höstdagen..brrr..var ute och cyklade..och kom knappt fram. Hoppas vädert blir bättre till helgen när det är Bjuvsfestivalen i Skåne både fredag och lördag..avstånd att cykla så de är toppen=)
Imorgon blir det stan en runda, sen göra lite äppelpaj till min syster som fyller år imorgon. Ska dit imorgon och fika lite. Det blev en kortis idag..skriver mer imorgon=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/