Love makes time disappear!

2010-08-27 @ 15:11:45
Eftermiddag bloggis! Hann inte blogga igår ändå som jag lovade, hade fullt upp hela dan. Stack redan kl.10.00 till stan för att hämta ut mina endags linser för 4 månader, dyrt men ändå billigt dom hade sommarpaket få 4 betala för 3. Sen blev det lite nya outfit från Gina Trico..ska ha den rosa idag på Bjuvsfestivalen med tights och converse. Medan jag väntade på bussen hem som tar 50 min, handlade ja nytt cykelbelysning från Cleas Olsson som jag verkligen behöver att se i den framtida höstmörket. Bredvid cykelbelysningen ligger min nya kameraväska till min systemkamera från Netonet. Perfekt! de var på tiden..
Dagen fortsatte med att bli klar med syrrans hemliga projekt...Åh jag hann! CD med hennes favoriter plus bonus
CD till min yngsta systerdotter Filippa. CD omlagret har jag gjort själv i Photoshop, lägger upp den senare på min DA sida http://tezzan83.deviantart.com/ för idag blir det festival i Bjuv med familjen fira syrran igen lite. Bakade också äppelpaj<3 till syrran bland allt annat jag gjorde...mmm..synd att man blir så mätt!
Mer blider kommer sen, Kram<3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/