Light into the dark

2010-12-18 @ 13:33:25


Vinterland ute och de snöar igen...känns som man är i Norrland, för jag var där i Mars med familjen. Mina föräldrar kommer från lappland och jag har min släkt där också. Så kommit lite längre på min vinterbild till tävlingen "Light into the dark" på DA. Kommer i helbild sen också. Den blev mycket kall (vinter) och mystisk...Men det känns som något fattas?! Försöker jobba med skuggor, som var meningen i denna tävlingen också. Men det är inte så lätt..ljuset utgår jag från månen. Så lite tänke spel, vad skuggorna hamnar. Deadline snart också på tävlingen, så måste bli klar innan julafton. Men jag gillar den redan nu..så får se..lite trix på den bara kanske. Måste komma på ett bra namn också på min underbara enhörning<3

Carpe Diem
Tessan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/