Originalare inom reklam

2010-12-14 @ 14:06:38


‎3 design jobb sökta:) igår inom layout och AD och idag hittade ett originalare/redigerare jobb, 4 jobb på 2 dagar..woho!:) mycket bra start på veckan. Söker med min CV folder jag har gjort i Photoshop, är mycket nöjd med den. Ni kan se alla mina bilder♥ här som jag gör:) plus min CV med ansökan här Web/ Graphic design

Försöker hitta mitt drömjobb, men det är inte lätt. Har både fått negitiva och positiva svar, har varit på intervjuer men inget än. Men nu tar jag och packar väskan så jag kan få mera erfarenhet, har sökt en utbildning inom butikspersonal. Få se om jag kommer in..
Men grafisk design kommer alltid komma i första handval inom jobb, men ibland får man ta ut svängarna om man ska komma någonstanns.

Carpe Diem
Tessan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/