Ojdå! en månad..

2010-07-19 @ 15:53:59

sen jag bloggade...men vilken sommar det har varit!!..kan inte sitta inne direkt vid datan i denna värmen som har varit, samtidigt har ja inte haft en data på en vecka.



Skrivit lite på facebook: Vad man blir slö i denna värmen! vad då söka jobb? orkar man inte..men ja ska hitta ett tänkte ja..hmm o min blogg då!...går inte så bra nu...
Sen har det varit flytt på gång och mina systerdöttrars skolavslutning och mycket mera som har stört mig till max!

Men då och då hittar man jobb som man skickar iväg..som jag inte har bloggat om, som café, butik och något reklam jobb.

Och idag blev jag taggad till max, fick ett svar från ett jobb som formgivare/designer på en webb/reklambyrå i Ängelholm.
Svaret: Hej Therese, din ansökan ser intressant ut och jag skulle nog vilja att vi ses så vi får se vem du är. Nu har vi semester fram till den 9/8, men därefter skulle det vara kul om du ville titta förbi. Någon av dagarna onsdag till fredag blir nog bra. Hur ser det ut i din kalender?

Med vänliga hälsningar
Andreas Wedberg
VD, Plucera Webbyrå


SÅ JOBBINTERVJU V.32!!!!!!!
Tänk att jobba med det som jag brinner för och det ligger i Ängelholm som jag bara gillar nu, kan tänka mig att flytta dit, för vi var där under en vecka som var bara för underbart alltså!

Taggad ja?..det blev 6 spontanansökningar också idag + kollade jobb och annat.


Hörs Tessan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/