Pengar imorgon, fredagmyyyys!

2010-07-22 @ 14:17:27
Inget händer idag..typ någon mellan dag idag..rastlös..kollat mail och mera jobb fast ja har en jobbinterjvu på gång..kanske lite tidigt att förbereda mig 2 och en halv vecka kvar..fick lite positiv feedback av en gammal kompis på facebook igår att hon håller tummarna och det kommer gå bra...hehe...ja hoppas de också!


Ängelholm stranden 2010 med supersommar - minne för livet

Kollade mitt konto också idag, pengar imorgon!!! men det börjar bli så tråkigt att man måste sitta och räkna ut hur mycket man kan "röra sig med" - så det blir inte så mycket shopping denna månad (som jag älskar) måste betala de ena efter de andra..och spara lite (lägga undan)..varje månad tänkte ja..hade varit så coolt att få 20 tusan eller nåt och få något eget ställe...om man hade jobb..så ja tänker hela tiden på min jobbinterjvu..tänk om?..



Och både Röstånga marknad i helgen och Helsingborg festivalen nästa vecka, så lite pengar till de. Men ja har inte så mycket pengar denna månaden att "röra mig med" Men man brukar inte handla så mycket på marknad och festival, men remmar e ett måste iallafall. På Helsingborg festivalen är det mera artister som Eric Saade igen (såg honom på kul i juli) på rix fm festiivalen den 29 juli och Darin den 30 juli med flera..





Eric Saade - Kul i juli, Helsingborg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/