Platsannonsen borta..

2010-06-02 @ 19:34:46

Vilket härligt väder idag=) Åkte in till stan som jag hade planerat, men den annonsen som jag satt och sökte till igår hade dom tagit bort idag. Jaha..men fick komma ut lite i det fina vädret och en promenad. Handlade lite också när jag ändå var i stan.

Men när jag kom hem sökte jag ett nytt jobb som också ligger i Helsingborg, som också var ett café jobb. Där dom sökte 4 platser till PERSSON & CO KÖK I HELSINGBORG AB.
Som sakt helt underbart väder idag så solade ett tag också, var bara tvungen. Snacka om sommar dag, alla var ute istan fikade, shoppade och solade. Härlig känsla!

Oj, tillbaka till jobb och praktik fonten! Har inte hänt så mycket idag, mer att jag fick ett nej till ett design jobb.

T.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/