Uppdaterat mitt personliga brev

2010-06-01 @ 17:10:33
Ny dag, och jag har uppdaterat mitt personliga brev i Word. Tänkte använda ett annat personlig brev när jag söker andra jobb som Cafeér, butiker eller resturanger.

Annars använder jag min CV folder som jag har gjort i Photoshop för design jobb. Mitt CV kan du se under min cv flik. Hittade också ett ovanligt jobb som jag brukar aldrig söka, men varför inte....Scandic Malmö City söker frukostbiträde.

Hmm..konstigt ett jobb som jag tror har sökt kom upp igen idag på www.ams.se hemsida. Uniflex Sverige AB i Malmö söker fotoretuscherare. Tror jag ska skicka ansökan igen, hoppas de inte gör något om dom lägger upp jobbet igen och det finns 15 platser annars för 1 plats.

På praktik fronten inget, hd tidningen har inte hört av sig, som vanligt inget napp och jag orkar inte söka idag iheller och rädd att få virus i datan. Och idag är det också 1 Juni så praktik stopp i affärer, så det märks att sommaren är här nu. Både ute och hos mig, för jag är mer taggad på våren och hösten.
Vad händer imorgon då, tänkte åka in till Helsingborg och lämna ansökan till Café Viva och kanske lite annat.


Mitt nya personliga brev i Word till andra jobb.




Förtitt på Photoshop jobb som jag sitter med just nu, ska börja också med en ny bild som heter Persefone - hon välkomnar våren. Lite Avatar idé också med trädet. Mer info kommer sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/