Team Work - övningsintervju

2010-05-25 @ 17:54:30
Idag har jag varit i Helsingborg och gjort en allmänt övningsintervju på Team Work jobbcenter som jag går på nu, 2 månader kvar där bara.

Vad ska man säga, blev inte en riktig intervju, han som gjorde den har jag träffat innan och vi började prata om praktik och vad ja ska göra för att få in en fot i reklam branchen. Sen tyckte ja att han avbröt mig när jag skulle svara på: Varför ska vi anställa dig?. Tyckte att ja svarde det som behövdes men han ville att ja skulle svara mer...och mer..vara mera explosiv..eller utåt..

hmm..mera erfarenhet också..har inte jobbat mer än par dagar på ica och lite praktik..som kanske inte gav mig så mycket. Och om man ska ha erfarenhet måste man ha praktik, men får ingen=(

Han tyckte inte iheller att jag skulle söka för svåra jobb som typ "erfaren AD" men vad nu?..ska man söka jobb eller inte!!!! Söker iallafall...men han tyckte att ja ska lägga fokus på praktik inom foto, reklambyrå, tryckeri, inredning eller möbelaffärer som Ikea...men de e sommar och får inte vara i affärer mellan 1 juni - 31 aug.

Hade med mig också min nya CV på anteckningsblock och visitkort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/