Äntligen fredag efter höstdepp

2010-11-05 @ 15:58:05


Äntligen Fredag♥ efter lite höstdepp i veckan...gillar inte att ändra klockan till vintertid. Och inte ett ända jobb eller praktik denna veckan, har bara fått negitiva svar..så inte konstigt man är lite nere, vad gör man för fel?!. Och allt går fel och man är lite klumpig av sig, tappar saker och mycket mera. Men har höststädat och ändat om lite på rummet för att få bort deppigheten i höstmörket, och äta rätt och träna har inte gått så bra denna veckan iheller, min kedja på min cykel hoppade av så nu har jag ingen cykel....en ny kanske?..och detta höstvädret blir man tokig av att man inte kan gå ut och träna. eh...nya tag på måndag, för idag blir det fredagsmys med Idol 2010. Och ihelgen blir det väl familjemiddag, och kanske kladdkaka för jag läste att det är kladdkakans dag på söndag=)

Och idag sitter man också att brainstormar på min vampyr bild..letar stock´s (bilder), tutorials (steg för steg) och tips. Satt halva dagen igår också..måste ha den rätta modelen och bilder, plus att det måste vara en bra dag och känsla och det har ju inte varit min vecka direkt.

Carpe Diem
Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/