Jobbsök!!!!!

2010-11-08 @ 16:04:39


Då var de måndag igen..och denna veckan som har bara börjat, hittade jag två nya jobb. Bra start på veckan iallafall, när jag inte hittade ett enda jobb förra veckan. Så ett i Kristianstad som grafisk formgivare till en kund..hade varit jätteroligt att jobba med. Sen ett vanligt jobb som butikssäljare på Sova. Praktik då?..nja..bara 3 veckor kvar till julen (som kommer gå så fort till) sen är det praktik stopp i butiker.
Snart är detta året slut, har gått så fort. Men saker och ting händer i livet som man vill bara glömma och inte glömma...och snart fyller man år också, blir 27 år!!! bara what? och jag har inget jobb eller eget (har inte råd att flytta hemifrån) Snacka om att man vill ha något som man kan leva och överleva här i vårt samhälle som består av jobb och få pengar för att leva.

Nu försöker jag förbättra mina kunskaper i grafisk design i tex. Photoshop. Gör bilder till olika tävlingar och mycket mera. Älskar att sitta i Photoshop och att få göra mina egna bilder. Sitter med min vampyr bild, det var svårare att göra en vampyr bild än jag trodde. Men är på gång nu..

Kommer snart en smygbild på min kommande vampyr bild...

Carpe Diem
Tessan

Kommentarer
Postat av: MALIN - Längtar efter min prinsessa!

Spana gärna in min blogg där du just nu kan tävla om ett presentkort värde 300:- som du kan använda till bl.a att beställa dina egna canvastavlor! Hur enkelt som helst att delta! http://malinkarlstrand.blogg.se/category/tavlingar-pagaende.html



(Gillar du inte kommentaren får du gärna radera den)



Kram kram!

2010-11-10 @ 10:17:21
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/