Min vampyr bild som saknar namn

2010-11-18 @ 18:15:20


Här kommer en smygbild till, hur långt jag har kommit...kom igång till slut, men den saknar ett namn..hmm vad ska den heta?. Bilden ligger bakom "En vampyrs bekännelse", den första boken i Vampyrkrönikan (The Vampire Chronicles) av Anne Rice. Originaltiteln är Interview with the Vampire. Min vampyr längst fram är Louis de Pointe du Lac och Claudia är flickan som blir ung förevigt, är Louis och Lestats "dotter".

Är inte riktigt nöjd med honom än, men bilden tar sig. Och vill så gärna bli klart så jag kan börja med min enhörning, som jag tänkte börja med först. Men så kom denna tävlingen imellan och hittade en jul tävling på DA också, man skulle ha med en söt katt i bilden...så sött..med kattunge och julklappar kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/