Ullared shopping

2010-11-15 @ 19:17:00



Det blev lite av en slappdag idag med duschning med nya kläder och plus de andra jag hade köpt igår för jag är helt slut idag också...för körde upp till Ullared tidigt igår med syrran♥ och systerdöttrarna♥ Snacka om vad folk de var!!! men roligt vad de:) man sprang mellan kundvagnarna...Så mycket där att man inte hittar iheller vad man vill ha, man ville ändå shoppa mera, men pengarna sa nej! Hittade inga silver eller guld tights som ja hade på min lista och mycket mera..Så jag satt och letade lite sånt idag också, hittde silver tights! på Cellbes av alla postorder...hehe..men vänta!? det är något som fattas på min Ullared bild saker, nää..just de..lilla Filippa (sötnos)fick min adventkalender (chokladkalender) som ja köpte till 1 dec, öppna varje dag till julafton. Och den ville min sötnos till systerdotter ha, som är 3 år. Den var till mig sa hon..

Imorgon blir det mer aktiv dag med mitt nya Wii spel som jag har beställt (hoppas den kommer imorgon också), Jillian Michaels Fitness Ultimatum 2010. Nu ska det tränas!! Plus att jag måste fortsätta med min vampyr bild i Photoshop, *tänkte: har hela helgen på mig. hmm..blev inte så...Och sen måste jag uppdatera min engelska journal på min DA sida: http://tezzan83.deviantart.com/

Och det är bara ‎13 dagar till 1:a advent..längtar!!! Vill julpynta♥ Tror ja och mamma ska ta fram lite på tisdag nästa vecka redan. Mycket ska ju fram...och samtidigt vill jag kolla på något nytt, blir alltid en ny julsak till julen. Hittade en röd julduk i Ullared iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/