Äntligen fredag!

2010-10-22 @ 18:23:51




Fredagsmys med Idol 2010 ikväll, tredje fredagsfinalen med beatlestema. Kunde vara bättre tema, vet en som kommer va i topp, Geir! Konkurrensen blir allt hårdare nu, och igår kom chockbesked att Alice hoppar av Idol och Minnah får komma tillbaka. Idag har man busat på busfabriken med tjejerna också, måste få upp värmen var ingen värme där inne, så jag sprang efter sötnosen. åh..när jag busade med mina systerdöttrar vid bollarna, var där en kille "snygg var han också" med sin son (tror ja), han kollade på mig två tre gånger!
Middag blev kebab med deras häftiga pomme som är bokstäver..hehe..tredje gången gillt nu på busfabriken. Blev en liten "göra mjukglass själv" hehe..och det är så häftiga väggmålningar där och grejer, kan åka dit flera gånger...

Denna fredagen:) gick fort...men en mysig kväll nu, med god mat och Idol sen. Kramizar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/