Dagarna bara går...

2010-10-06 @ 18:21:53


Får negitiva svar från det ena och andra hållet när det gäller jobb, som nu är vi klara med rekryteringen och vi har nu anställt en annan sökande. Och svar från Härliga hem jobbet: Tack för visat intresse, men tjänsten är tillsatt av annan sökande. Vad ska man göra!?, har man för lite erfarenhet eller? och hur ska jag få jobberfarenhet om jag inte får något...hittade idag iallafall två till design jobb ett Originalare med intresse för webb och Vi söker en kreativ och snabb formgivare, men känns så hopplöst att skicka för jag vet vad jag får tillbaka eller inget svar alls. Och praktiksök då? nja...vill ha ett jobb istället!!!! Det måste finnas någon som ser mig snart eller?! Tips någon? vad gör man?

Dagarna bara går...man går upp (jag sover inte länge på vardagar) kollar tv, sen blir de träning (ibland) kollar igenom mina sidor på nätet, gör ve mig (vill vara fresh varje dag) jobbsök och äter..senare blir de mina projekt som jag håller på med. Säger hej till min kära far klockan fyra när han kommer hem från jobbet och är med min bästis. hmm..jag gör inte samma saker hela tiden..detta var idag t.ex..jaja..någon dag så...ett jobb kanske..säger ja hela tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/