Ett nej men 3 jobb hittade

2010-10-18 @ 12:51:43



Uppdatering! Hittade två inredningsbutiker på Väla som jag skickade intresseansökan jobb eller praktik till, Village och kök&form.

Måndag...och min handläggare på Af ville veta lite om min jobbsituation ser ut, så ja skrev lite till henne hur de är. Länkade till min blogg också där man kan läsa allt om mina jobbsök.

Fick ett jobb mail från Biltema:
Angående tjänst som Grafisk formgivare/Layoutare

Vi fick nästan 200 ansökningar till tjänsten Grafisk formgivare/Layoutare.
Det har varit oerhört svårt och tagit längre tid än vi trodde att välja bland dessa mycket, mycket meriterade personer. Tyvärr måste vi tacka nej till många mycket intressanta kandidater, däribland dig.
 
Vi på Biltema vill tacka dig för det intresse du har visat vårt företag och den tid du har lagt ned på att söka tjänsten. Vi sparar ansökningarna för eventuella framtida lediga tjänster hos oss.
 
Med vänliga hälsningar
Lea lhota
Biltema Nordic Services AB

...men samtidigt hittade jag 3 jobb idag också. 
- GRAFISK DESIGNER, Malmö
- Grafiker, Helsingborg
- Butikssäljare, Helsingborg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/