Hjärtat i mitten

2010-10-07 @ 14:38:52


Hej bloggis! är igång igen med bloggandet och mina projekt efter prinsesskalaset som tog upp min tid.

Här är lite mera jobb på min t-shirt som jag tänkte måla med akryl i temat Vampire Diaries ska se ut.  Älskade hjärtat i mitten med vingar där Stefan, Elena och Damon runt, på en väska jag hittade på nätet. Så jag tänkte göra en egen i Photoshop, så det är en hel del jobb bakom innan jag kan börja måla på tröjan. Skriva ut och skissa över på tyget sen. Hoppas jag kommer vidare i Photoshop för jag gör samtidigt en Halloween bild (måste komma på en bra idé) och den ska vara klar i slutet av oktober för en tävling på www.deviantart.com

Kram Tessan

Kommentarer
Postat av: Maddiis

Riktigt mysig och fin blogg. Och riktigt snygg bild må jag säga :)

2010-10-09 @ 14:21:09
URL: http://Http://madeleiinelarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/