Ny Halloween bild...

2010-10-23 @ 22:42:46


Hejsan bloggis, denna lördag kväll som det har blivit, suttit med en ny Halloween bild i Photoshop. Kan inte fatta att det är Halloween nästa helg (måste bli klar) och vi ändrar klockan till vintertid. Så nu blir det mycket mörkt på kvällarna, men bara en månad så tar vi fram julen. Lite ljus i mörket, och denna tiden på året fyller man år också. Min fantasi släppdes fri sena fredag kvällen och jag fortsatte med bilden idag, kom lång och jag blev nöjd hur de blev. Det behövs en bra dag/kväll att skapa lite magi. Det är nog minst 10 bilder i min Halloween bild, och den är inte färdig än..men är på vägen igen efter lite tester.

Happy Halloween!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/