Blev utmanad!

2010-09-21 @ 15:21:05





Men hej, ny dag och jag är mycket piggare idag. Sov ut inatt med sovmorgon, kollade lite på den spännande tv-serien Dexter på TV6..galet bra!!..*Tänkte idag blir det lite hälsodag* Gjorde ihelgen underbar äppelpaj för vi skulle ha familjmiddag..och de går man inte ner av direkt!...såg Biggest loser Sverige igår..helt galet att dom går nere så mycket, men så tränar dom som galningar också. Dom lägger ju hela dagen till de ju, vi andra har ju vanlig vardag också. Jag hittade deras utmaning på Facebook, och utmande Linda (vet inte om hon gjort de) och Madde. Och fick själv en utmaning av Madde: Therese Henriksson har blivit utmanad av Madlen Nielsen. Rask gångtur 20 min: Och ja gjorde de, vad sägs!? Bra va!..plus att jag har tränat på min wii aktiv spel. Kul och jobbigt spel, som man svettas av och får upp pulsen.

Känns bra, bra dag fast jag inte har hittade ett ända jobb idag och hon från Härliga hem har inte hört av sig än, jag får nog höra av mig, om hon inte gjort de tills på fredag. Nu måste ja fortsätta på min present till kära far, hinner ju inte (måste bli klar snart) och jag har inte ens ett jobb. Hur hinner folk med allt?!

kram Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/