Helgen snart...

2010-09-19 @ 22:18:31




Kvällis! Helgen snart slut..men varit en underbar helg och lite nostalgi dagar med bästisen. Min (intresseansökan, hon ville träffa mig) blev ju en liten jobbintervju på Härliga hem i Hyllinge till slut, och jag tyckte det gick hem. Pratade lite allmänt om min bakgrund och jag hade jobbet eller haft praktik. Hon sa att det var mycket med service, försäljning och trevlig mot kunderna. Jag sa mycket att jag älskar heminredning och grafisk design. Så jag kan göra skyltar och samtidigt inreda. Hoppas hon gillar mig, hoppas jag får något hade varit så roligt. En tjej skulle sluta, så det var därför hon skulle ha ny personal. Hoppas hon ska flera än en.
Blev senare fredagmyyyys med bästisen, lagade lite god kebab med sallad. Fortsatte kvällen med lite Idol 2010 inne på slut audion nu! Älskar våra nostalgi kvällar också..hehe..

Men sen samtidigt ville jag göra så mycket denna helgen, men tiden räckte inte till. Skulle fortsätta på min present till min kära far, har 2 videos klara behöver fler! Jag ville måla på min tygtröja idag, med vampire diares tema. Men nää..blev inget..gjorde istället äppelpaj..mmm..var sååå god!!! Och var och röstade idag på valet 2010också..weee! *sträcker på mig* Sen kom familjen på middag och min systerdotter<3 vill sitta vid min data. Imorgon drar jag till Ängelholm! Rekryteringsträff på Af angående en anställning på en mindre reklambyrå i Ängelholm. Skriver mer imorgon...
Kram Tessan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/