I love shopping

2010-09-21 @ 18:40:56


Pengar denna veckan!!! Så det blir nog Väla på torsdag eller fredag..men ja vill ha så mycket!..som denna söta tunikan från Cubus, men den var dyr. Och jag har märkt att jag vill ha dyra kläder nu för tiden, som en stickat på Only också. Måste ta min shopping lista och skriva upp vad jag verkligen behöver denna månaden..svårt att hålla en strikt budget, när man vill ha så mycket. Har inte så mycket pengar..surt!..+ att jag ska betala min räkningar..

Här är lite jag vill ha:
Gossip girl DVD
Prince of Persia DVD
Grå stickat med spännen från Only
Kläder från Gina Tricot
Strumpebyxor
Leggings
BH
Hårfärg - blond
Saker från apoteket
Puder

Kommentarer
Postat av: Linda

låter nästa som min lista ju :)

2010-09-21 @ 20:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/