Inrednings butiker

2010-09-06 @ 14:44:50
Då var det måndag igen, men varit en underbar helg och massor att göra...och vad händer denna veckan tro? Bara för jag ändrade lite stil på mitt rum, så tänkte jag söka lite inrednings jobb. Eller iallafall söka intresse att jobba där. Man kan ju fråga om praktik också..men JAG vill ha ett jobb..tycker inte det leder någonstans (har haft så mycket praktik redan) om man inte får en anställning efter praktiken. LagerHaus www.lagerhaus.se i Helsingborg och Härliga hem www.em.com i Hyllinge är helt underbara och häftiga butiker, man hittar allt till hemmet inom inredning. Det är en sådan butik jag hade kunnat jobba i för jag älskar inredning, om jag inte får något jobb med grafisk design/webbdesign.

Som ligger topp 1 av mina drömjobb. Men vad göra?..det var nära förra gången..läser hela tiden på Twitter om Plucera om att dom har bestämt sig och hon började idag hos dom....tänk..om de var jag..hmm..men de är bara att fortsätta söka..en dag..så kanske..dom ska ju anställa flera i framtiden, SNACKA OM att jag ska skicka in ansökan igen!
Tänkte också åka tillbaka till Ängelholm (ett ställe jag älskar nu, så fint där) och lämna ut lite CV denna eller nästa vecka. Om man hittar, karta på olika ställen får de bli, lite grafisk design/webb ställen, inrednings butiker och klädbutiker. Åh..kanske man kan få med bästisen också, så jag inte behöver yra omkring där själv. Eller så får jag ta mig dit själv, och så blir det bara Helsingborg med bästisen isåfall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/