On my way

2010-09-08 @ 15:31:00


Nu har jag gått på tomgång alltför länge under sommaren. Lite nystart! Efter min bästis http://diabetict1.blogspot.com/ har varit så duktig med sin hälsa nu, hon har tappat mycket och det syns! Lite inlägg ibland inom kategorien "Hälsa" ska fungera som en dagbok där jag kan hålla lite koll på mig själv och min hälsa, samtidigt förhoppningsvis hitta motivation och peppning.

Jag kör lite med Nutrilett (men alla säger att man inte ska dricka de, för man går upp lika snabb. Men jag dricker de iallafall man går ner snabbt), och vilket går ner hyfsat lätt. Är ju inte jättegott, men man vänjer sig. Min lilla privata diet + att jag äter viktväktar mat. Lite mat tips kommer som jag gillar!
Tränar på min Wii (som är både kul och jobbigt) och cyklar då och då. Bränner mycket kcal med Wii kan man väl säga svettas varje gång ja spelar, och får upp min kondis. Äter frukt dagligen och mycket vatten. Ska försöka bygga upp en kondition igen, eftersom den just nu lyser med sin frånvaro.

Ge mig gärna mat och tränings tips!

Delmål 1: -4,8 kg
Målvikt: 65 kg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/