Rekryteringsträff

2010-09-20 @ 18:12:22



Måndag och konstigt höstväder idag..trist att sommaren är slut..man blir inte piggare direkt av regn och höstlöv som faller nu och att det blir mörkare för varje dag nu...skulle upp tidigt (var längesen man var uppe så tidigt, så trött är man nu med huvudvärk) idag och ta mig till Ängelholm (tar ett tag dit, men åkte bil till Helsingborg sen tåg vidare) idag! Rekryteringsträff på Af angående en anställning på en mindre reklambyrå i Ängelholm. Kom tidigt, men det var bra hade ingen annan var Af i Ängelholm låg..hmm..nu hittar man dit också..I´m Back tänkte jag när tåget rullade in på stationen i Ängelholm, hade inte tänkt mig att vara så mycket i Ängelholm. Sa i somras: nu är det sista gången jag åker öresundståget..men nä..det var det inte..hehe..

Rekryteringsträffen bestod av ett nystartad reklambyrå i Ängelholm som heter RKLM BYRÅ, en ganska ung kille som hade sadlat om och startat eget. Bodde själv i Ängelholm och han ville ha en ny assistent/originalare som kan mycket med text layout. Kanske var inte mitt forum just nu, det fanns 11 andra som också var inbjudna. Men han gillade mina bilder och han skulle ta en titt på min hemsida/portpolio. Du kan ju göra annonsblad och poster om jag behöver fler i framtiden, sa han. Han ville ha någon snabbt nu "helst i förgår" som han sa. Så det blev kanske en liten intresseansökan istället för mig, lämnade CV *som jag tror han gillade, stack ut lite* och visitkort. Tänkte sen efter *han kanske gillar mina kunskaper efter sätt mina bilder, så henne måste jag anställa senare* Jag kom ut lite iallafall och visade vad jag kunde, lite kontakter är inte fel.

Min hemsida: http://thezzans.artworkfolio.com/
Min Deviantart sida: http://tezzan83.deviantart.com/

Kram Tessan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/