Vampire Diaries t-shirt

2010-09-02 @ 18:40:42


Kvällis blogg! har brainstomat lite hur min t-shirt med tema Vampire Diaries ska se ut..kommit lite..bara lite längre på mitt projekt att måla med akryl på tyg. Vet fortfarande inte hur jag ska ha dom?..ska jag ha på ryggen också...men hittade lite inpiration på nätet, dom hade gjort en väska. Älskade hjärtat i mitten med vingar den Stefan, Elena och Damon runt. Men ska jag loggan i mitten då eller därnere..hmm eller på ryggen. Får tänka lite till. Och det blir nog lite jobb med att få över bilderna till tyget, få se..älskar att hitta på olika saker..många
tro om man är arbetssökande gör man lite så mycket (slappa typ)...men fel..jag håller på hela dagen med grafisk design ibland annat Photoshop och nu mitt senaste handgjorda konstverk. 
Jag passar också på att lära mig flera nya dataprogram som jag kan använda i ett jobb och på att gå ner lite, träna upp mig och vårda min hälsa så jag har ork och uthållighet. Och det har gett mig mer energi eftersom jag är betydligt mer fokuserad än jag var tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/