Dagens jobb och analys

2011-02-03 @ 17:07:41

Två ord: jobb sök...blev inte så mycket och inte så länge men hittade ett jobb inom grafisk design. Det coola var att man fick göra en självskattningsanalys på sig själv.


Mitt älskade Adobe program där jag gör mina bilder - Photoshop CS4


Detta fick jag:

Den här analysen visar en person som: Den här analysen visar en person som är grundlig i sitt sätt att arbeta och som är bra på att strukturera och ha framförhållning. Lyhörd, hjälpsam och serviceinriktad. Kan ha ett stort mått av empati. Här finns mycket tålamod, pålitlighet och lojalitet. Söker ofta stabilitet och arbetar bäst när han/hon vet vad som gäller

Vidare visar den här analysen en person som är bra på att motivera, inspirera och entusiasmera andra människor. Har en positiv grundsyn och säger ofta ”det ordnar sig”. Vill få med sig andra på ett vänligt sätt och hittar kreativa lösningar på problem. Det här är en person som har tillgång till sin intuition och ibland kan fatta beslut på känslomässiga grunder. Är generös mot andra men vill gärna ha bekräftelse tillbaka.

Dessutom visar den här analysen en person som är noggrann och alltid vill leverera högsta kvalitet. För den här personen är det viktigt att det finns regler och riktlinjer. Logisk, systematisk och metodisk. Söker fakta och saklighet och skiljer rätt från fel. Anpassar sig efter överenskomna beslut. Har ofta en diplomatisk ådra. 

- Och det stämmer in så på mig!
Skrämmande..och detta var bara hjälp av olika ord man skulle välja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/