En mycket annorlunda dag..

2011-02-09 @ 17:24:53


Andra dagen på min utbildning inom butikspersonal, vi skulle göra ett säkerhets test på datan. Började jättebra att nätet inte funkade, varför funkar aldrig datasalar i skolan?! Men till slut satt man vid datan och man skulle göra ett test om butik säkerhet, men först massa, massa frågor. Jag hann inte göra klart fortsätta nästa vecka..hmm bra då måste man göra om alla frågorna ju för man har glömt dom..kanske lite iallafall har inte data förrän på onsdag. Sen pratade vi mycket om försäljning och service, hur vill man bli mött i en butik. Ska nog börja med boken på måndag.

Efter lunchen skulle vi ha danska lektion ..hjälp! Hon började snacka danska och ska hålla den på danska de mesta, och jag kan säga att jag fattade..så det är inte så svårt som alla sägerXD Det svåra är nog att skriva kanske...
 
Så en helt annorlunda dag än jag brukar ha..haha..helt slut! Men nu ska det pluggas!



Kanske inte direkt 10 lektioner, men lätt danska (butik danska) som att räkna...

Kommentarer
Postat av: Linnzy

Det svåra med danskan är siffrorna....

2011-02-09 @ 17:58:23
URL: http://yumedesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/