Ha en glad Alla hjärtans Dag♥

2011-02-14 @ 16:49:15

Hoppas alla har haft en fin dag på alla ♥ dag och en underbar helg, and a lot Of love♥. Som jag lovade kommer mina bilder som jag har suttit med i Photoshop, samtidigt har jag haft försäljning och service lektion idag. Inga rosor här inte! vi gick direkt på konsumentköplagen kl. 8.30 imorse...

Innan lunchen körde vi vidare med kundservice, lite segare gick det nu...så hungrig innan man får lunch..kollar på klockan mer. Inte nog att man har huvudet fullt så ska man ha danska lektion efter lunchen, babblade samma saker som förra gången ett tag. Sen fick vi boken vi betalde 270 spänn för!!!..dagis bok på danska hjälp! Men vi har bara en gång till (nästa måndag) sen åker vår lärare utomlands, så ingen danska förrän i April men vi får "läxa" vi ska göra hemma istället. Ingen praktik än, efter sportlovet kanske. Så hemma imorgon tillbaka till "skolan" på onsdag.

Gjord i Photoshop CS4 - kolla också in min Da sida: http://tezzan83.deviantart.com/ där jag kommer ladda upp dom också senare..

Min underbara systerdotter<3
 vi har så roligt tillsammans så hon blir som min syster


Min äldsta systerdotter<3 med stil och pluggar sista året i grundskolan..kan inte fatta de! Jag är väl inte så gammalXD


Syster Love you sis! och min yngsta systerdotter - sötnos men busig


Min bästa vän<3 från grundskolan, vad skulle jag gjort utan dig?! love you

Mina föräldrar<3 fick också ett foto på mig, hade inte klarat mig utan dom...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/