I love you♥

2011-02-10 @ 19:09:06
Jag bara älskar mitt adobe program Photoshop♥ Man kan göra så mycket roligt!!! Sitter nu och pysslar med lite Alla hjärtans dag bilder...dom blir super:)) Synd att Alla ♥ dag är på en tråkig måndag, så lägger nog upp bilder i helgen och mina kära kommer att få dom också då..hoppas jag blir klar med dom också bara.

Men gjort mycket idag tycker jag. Fortsätter imorgon...

Tänkte göra lite Alla ♥ dag cupcakes lördag också, perfekt till Melodifestivalen också:) Och kan man göra hjärtformade köttfärsbiffar?! Helgen kommer att gå i kärlekens tecken..försöka iallafall:)



Vill inte visa hela min WIP bild...lite hemligt fortfarande..hehe..


Glöm inte!...Måndag den 14/2 - 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/