Idol live turné 2011 - Upplevelse till max!

2011-02-07 @ 18:37:24
Här kommer lite mera bilder på vår häftiga och galna lördag!!!
Kommer att komma video´s på min Youtube sida: http://www.youtube.com/user/Tezzy83?feature=mhum


Minnah kör järnet så hennes spricker lite!...men sa: Jag håller på att tappa min röst, men skit i de! nu kör vi!..








Weise kör lite Let´s dance moves! med Carin da Silva...programledare om man kan säga de:)
Carin da Sliva frågade Weise vad Tony sa? Weise: hmm..han sa ingeting!...och så härmade han Tony lite..hehe=)





Jay Smith mina damer och herrar!!! Idol vinnaren kommer upp på scenen i rök! Och kör like a prayer...
WOW! säger jag bara..och den höga tonen!! satt han igen..Linn bara: Skit!



Jay rockade fett på scenen!






3 favorit killar<3 Daniel, Olle och Andreas



Till sist kom vinnarlåten "Dreaming people" han gör den så bra:) magiskt och slutnummer med alla "All I need is you" med lite publik också i slutet. Vi skulle sjunga refrängen..hehe..

Minne för livet...och en upplevelse till max!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/