Inredning - rosa/vitt/grönt, min stil♥

2011-02-03 @ 14:27:00

Här kommer bilderna jag lovade - nya inrednings saker och växter från Flower team. Är helt galen i nya inredning saker, helst i rosa. Nu har jag också upptäckt citat och bokstäver som man ställer eller hänger har en på väggen redan från sommaren "Carpe Diem" som jag bara älskar. Fanns hur mycket som helst på Flower team så man blev helst snurrig;)


Ny orkidé växt med kruka som jag har på mitt bord och med den underbara vita stenen "Love"


Mina bokstäver "Dröm" som är nya från Flower team


Ny växt från Flower team som jag har i alla mina 4 fönster

Så vad tycks?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/