Shabby Chic

2011-02-24 @ 19:56:17
Hejsan allihop! Vart tog denna dagen vägen?..den körde i full fart framåt..
och jag har haft fullt upp med min säljpärm som pågår nu i PowerPoint. Jag behöll min logo jag gjorde igår:) Blev nöjd med den. Ska inte vara förmycket...

Vi ska göra uppgifter efter varje kapitel i boken och göra ett projekt av de och lämna in de i slutet av utbildningen, så vi skulle göra ett säljsamtal i kapitel 2. Så har suttit lite med de idag, svårt att komma på. Men när jag väl kom igång..blev det hur bra som helst:)
Letade lite insperation på nätet också, så hittade jag en hemsida http://www.trend4you.se/se/ med inredning i shabby chic stil♥ Dör på denna sidan alltså!..Så mycket snyggt! Min stil och allt..nästan som mitt eget påhittade företag.




Här pågår lite PowerPoint arbete...




Skulle göra mitt säkerhet test (man gör de på nätet, säkerhet i butik och sen skriver man ut de) också idag som läraren vill ha nästa vecka. Men har inte hunnit och en annan har ju sportlov, så min systerdotter har varit här hela veckan. Få se om jag hinner imorgon
...men underbara fredag imorgon♥

Carpe Diem
Tessan♥




Kommentarer
Postat av: Inna

Hej! Jag heter Inna och jag studerar försäljning och service, och det verkar så att du gjorde det också.. Just nu håller jag på med samma uppgift dvs "säljpärm" jag har lite svårigheter med uppgiften eftersom att jag är inte så jätte bra på svenska, och jag tycker att det är lite svårt för mig, så jag vill be dej om hjälp genom att du skickar din exempel på säljpärm till min email,snälla, så att jag kan kolla hur det fungerar. Jag hoppas på det stöd! Tack!

2012-03-12 @ 23:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/