Tråkigt och roligt

2011-02-22 @ 20:14:04
Hejsan denna sena tisdags kvällen, vad har hänt hos er idag..

men dag började tråkigt, får bara 2 veckor/pengar av csn..suck..blir så less!..mina 2 veckor är vecka 11 och 12 som jag hade kvar av 80 på gymnasienivå. Men på csn pappret står att jag får aktivitetsstöd till och med 15 mars. Men vad ska jag skriva på försäkran då? Utbildningen då eller?..förvirrad..
 
Jag fortsätter utbildningen, för nu har jag både beställt böcker och kommit in i butikspersonal utbildningen. Och får en bättre chans att komma ut på arbetsmaknaden. Mycket bra utbildning, så jag förstår inte varför man inte får några pengar?! Får inga pengar för april, maj eller juni och utbildningen slutar 17 juni.
Varför kan inte Af hjälpa mig?! vill komma ut på arbetsmaknaden....
 
men blev gladare:) när jag fick min signerade cd från Eric Saade♥

 Aww....vad sött, fick 3 hjärtan♥ Denna hamnade i min brevlåda idag:)), min signerade cd från Eric Saade♥


åhh..de började snöar idag också men skit i de...

för fick veta att Danny´s♥ nya album är ute 11 Mars! längtar....Så dubbelt glad:)) Kan förhandsboka på www.cdon.com ska göra de när man får "pengar"..hmm..varför ska allt handla om pengar?!!!





Jay♥ och Minnah♥ var på Familia i Hyllinge och min bästis var där...synd att man inte visste de:( Men hon tog foto till mig..hehe..tisdag också o inga pengar (hmm, nu kom penga frågan igen) direkt..men om en månad blir de E.M.D!!! love love love

Annars har man försökt få ihop mitt eget påhittade företag till utbildningen...vi har säljsamtal, berättar mera sen!
Letar insperation till en logotyp jag tänkte göra i Photoshop...sen ska jag göra allt i PowerPoint med text, bilder och effekter kommer bli Nice:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/