Äntligen tillbaka...

2011-01-25 @ 19:07:13


Efter en kraftig och ihållande förkylning med stämband problem..ska jag försöka blogga mera nu och kanske göra om min blogg också. Men nu har jag börjat på en ny idé i jobb väg. Börjar min butikspersonal utbildning den 7 feb om en och en halv vecka. Så jag har börjat med en CV i Photoshop som jag tänkte använda till när jag söker jobb inom butiker som inredning, kläder, livsmedel alltså allt inom handeln.

Har så mycket jag vill göra och det har halkat ner lite pågrund av min förkylning, över en månad nu!!! Och om jag har mycket att göra nu (vill också börja träna/äta rätt), tänk sen när jag ska börja plugga till butikpersonal.

Sökte 2 jobb idag med ett var grafisk formgivare som jag älskar att hålla på med:) Men ännu inte fått något...

Carpe Diem
Tessan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/