Material till utbildning

2011-01-26 @ 21:25:16


Kvällis! Tog en sväng till stan idag och fixade lånekort/lånade böcker till utbildningen som börjar snart. Så böcker klart..eller fick tag i en lite äldre upplaga på en av böckern. Så kanske köper den, lite roligare att läsa när den är lite nyare. Kom år 2010. Men inget beslut av csn än..‎fick idag också ett brev: att jag har haft många dagar med aktivitetstöd från försäkringskassan.....ska gå in i 3:e fas med sysselsättning. Puh! tur jag ska gå utbildningen istället..måste få tag i AF nästa vecka alltså...måste få pengar av csn eller försäkringskassan, på något sett.



Blev fönstershoppingXD men samtidigt att jag behövde material till utbildningen som en handkalender 2011 och skrivblock. Köpte i samma prickiga rosa som jag har i musmatta och pennställ ochså. Galen i rosa!!! passar också så bra till min iPhone. Vill ha saker i Hello kitty också, kanske beställa ett pennfodral och plånbok..hehe..



Sen när jag kom hem startade EM i Konståkning 2011 Bern Switzerland med isdans korta dansen fortsatte med paråkning. Imorgon blir de herrarnas korta program..de bästa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/