Photoshop överraskning♥

2011-01-30 @ 18:23:06
Har så mycket jag vill göra nu så det är inte sant!!!..Har börjat 3 gånger nu på något nytt i Photoshop/fotomanipulation, kommer hela tiden på olika saker jag vill göra i Photoshop och om en vecka börjar jag min utbildningen också..puh! Får sitta med det på helgen och fria tiden. Blir intressat hur mitt "schema" kommer se ut;) Nu är det Photoshop överraskning♥ på gång kan säga att det är mycket kärlek, foto och budskap/citat och snart är det en ny månad också skönt!..längtar till våren och sommaren♥

Carpe Diem
Tessan<3


Ängelholm - sommaren 2010<3

Kommentarer
Postat av: joanna- Att leva med Aspergers syndrom!

Vill du bli dagens blogg?

Passa på att gå in och anmäl dig!



De pågår även andra tävlingar så anmäl dig och ha chansen att vinna fina priser:)



eller kanske Följa varann på bloglovin?

Eller ställ en fråga i min "bloggsvarsruta" och bli länkad!

(obs ställer ni en fråga som redan är ställd raderar jag dem och ni blir då inte länkade)

2011-01-31 @ 17:36:57
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/