Bröderna Grimms sagor

2011-06-18 @ 16:06:10
Hoppas alla har en underbar sommar än så länge!!!:)

Det är
juni och livet leker! Jag älskar sommar! Man får nya idéer och det är härligt ljus och underbara känslor. Sommaren känns befriande och man kan se underbara konserter, festivaler, äventyr och mycket annat, känna vinden i håret och solen i ansiktet. Och ny musik strömmar från högtalarna och jag känner mig mycket lycklig.
Sommaren är den bästa och snart dax för äventyr, utflykt, sommar och sand mellan tårna, denna underbara känsla.
The summer of 2011 - hoping for a best ever summer<3



Ny fotomanipulation projekt med tema "Grimm Fairy tale" Så mycket Photoshop♥ nu efter mina systerdöttras skolavslutning och min egen avslutning inom butikspersonal utbildning:D som jag är klar med nu, underbar praktik på Härliga hem. Men det blev inget där under sommaren kanske hösten. Om man håller kontaken kanske de blir något jobb där till slut. Annars fortsätter jag att sitta vid älskade Photoshop och utvecklas mera inom det grafiska designen. Och söker hela tiden nya utmaningar inom jobb. Vill så ha något eget ställe!..lite jobbigt att man inte har något jobb och man vill ju verkligen ha något man brinner för. Mina föräldrar kan inte ha vårt stora hus förevigt som jag bara älskar<3 Men någon gång i framtiden kommer någon annan äga det..kommer kännas konstigt!

Så här såg den ut först:


Mer info:
 
http://news.deviantart.com/article/151583/ på min ny idé för Grimm sagor.

Denna tävlingen kommer att fokusera på 10 av de mest kända av bröderna Grimm Sagor och uppgiften är att kombinera två eller flera av berättelserna i den här listan för att göra ett fantastiskt konstverk föreställande en unik ny Grimms saga.
Hittills har jag Askungen möter skönheten och odjuret. Askungens glassko i odjurets glas bubbla.


Dom berömda sagorna:
Rödluvan

Historien om de tre björnarna
Askungen
Skönheten och
odjuret
Stadsmusikanterna från Bremen
Snövit och de 7 dvärgarna)
Törnrosa
Hans och Greta
Rapunzel
The Frog Prince






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/