Beautiful Saturday♥

2011-03-19 @ 16:01:38
Hello! Härliga lördag♥ hela dagen...

Och här är kommer alla (vår) känslorna på en och samma gång♥ för de är minst 7 plus grader ute och solsken idag. Shit! vad man längtar till sommaren:D Spelar både sommarlåtar och grillar korv..härligt:)) Slappar..

Praktik dax på Härliga Hem! var det denna veckan också, så jag är lite dålig att uppdatera bloggen nu. För nu är det "Skola och praktik/jobb" = inget liv nästa vecka och framåt. Har värsta träningsvärken i hela kroppen, för jag praktikserar i en butik där det är mycket lyft och spring hela dagen. Men sjukt kul med inrednings grejer, som att nu är det vår och alla vår saker och möbler ska upp till 1 April. Så mycket att göra där nu! Men tack och lov är det bara 3 dagar i veckan och skolan dom andra dagarna. Är inte riktigt van än, när man bara har suttit vid datan och sökt jobb. En helt annan upplevelse i mitt liv...




Nu blir man helt sjukt nostalgisk när Sklilda Världar snart ute på DVD:D på onsdag får man den i brevlådan för man har ju såklart förhandsbokat den:))


Åh!..man kan ju inte lägga Eric Saade♥ vid sidan nu direkt när han ställer till kalabalik vid alla signeringar och spelningar han gör nu i Sverige. Bara 56 dagar kvar till Eurovison song contest 2011 i Tyskland:D Han skriver på sin sida att han åker på exklusiv Signeringsturné!!! Men bara ett ställe är nere i Skåne, som är Trelleborg..suck..en onsdag..både skola och praktik tar upp min tid:( Men 17 Juni drar han ut på sommarturné och börjar med Liseberg:) Kanske man kan ta sig dit...


Men om ca en vecka ser man grabbarna E.M.D<3 i Helsingborg, helt sjukt alltså!!! Kom ihåg när jag bokade...gud vad långt dit!! och helt underbart att dom kommer till lilla Helsingborg i Skåne<3 och nu är det bara 7 dagar kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/