Härliga mars♥

2011-03-01 @ 16:56:46
Men hej allihop! Äntligen härliga Mars månad! Händer mycket kul:)) denna månden, kommer gå så fort! Och vi ändrar klockan till sommartid den 27 mars samma dag som underbara E.M.D konserten i Helsingborg med min systerdotter.




"Ledig " idag om man får säga de, tillbaka till "skolan" imorgon, men hittade 4 design jobb!:) söka söka....
Men säger de igen: hatar webbansökningar till jobb!!!!! går inte att ladda upp saker..satt i 2 timmar..suck..blir lite tokig..men de gick till sist:)



Och jag sa att jag skulle hålla i mina pengar...men måste nog ha något nytt i kläddväg! Hittade så Snygga♥ leggings och tröja på Gina...Vill så shoppa något nytt också!!! Och nu har man TV3 HD på viasat:)) också mycket glad över..men saknar 4:a, 5:a och 6:a i HD. Helst kanal5 för jag ser på den dagligen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/