I want to sleep!

2011-03-14 @ 18:56:25
Tjena nixen! Måndag och ny vecka..trött som tusan men hade lektion inom försäljning idag, men det blir hemma imorgon<3 och onsdag, skola igen....men börjar min praktik på Härliga hem på torsdag. Sen fredag:) denna veckan kommer nog gå fort...

som det har gjort för någon annan också..hehe..Eric Saade<3
Tog tillfället i akt att i pausen på lektionen idag....Chatt med Eric Saade♥ på Aftonbladet:) Stort mega grattis igen!!! Han är grym♥ Men mina frågor kom inte med:( men kul att läsa vad han svarar! och jag hann med att se o höra eric i tv och radio lite ändå:D innan skolan, han är underbar♥ Senare under dagen drog de igång en till chatt med Eric Saade<3 Han skrev då att hans sommar turné börjar den 17 juni i Göteborg.. Ja vill dit!!!!


Har varit några hektiska dagar fyllda med intervjuer, han sov bara 2 timmar igår...



Hela 9?000 fans hade samlats på Sergels torg för att se Saade uppträda igår också, och signeringen pågick i nästan två timmar. Vissa började gråta när ­Eric skrev autografer. Och han sa att ”Äntligen fick jag träffa dem som röstat på mig”

Shit! Vilken upplevelse om man hade varit där, men bor långt ner i Skåne..Får vänta på hans turné<3
Nu finns popular som slow version också..Awesome♥ love it!


Men se vad jag fick i brevlådan idag stället:) Efterlängtad:D och signerad<3 Han är också helt underbar<3 och låtarna är bara så Awesome!!! Han bloggar fortfarande på www.bilddagboken.se Och 13 dagar kvar till man få se Danny-boy och grabbarna E och M:))

Kommentarer
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Jag var på Sergels Torg, stod längst fram. Det var en riktig magisk upplevelse!

2011-03-14 @ 21:23:32
URL: http://lenasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/