Lovely day♥

2011-03-23 @ 15:11:46
Looki! Underbart vårväder♥ och solsken:) Kan inte de komma lite mera grönt och blommor också nu..Men har sett mina första snödroppar:D 

Skola idag, och vännen började också samma butiksutbildning nu, D-dagen (prov) på måndag så lite sammanfattning på lektionen. Men när ska man plugga?! praktik torsdag och fredag. Familjemiddag på lördag och sen se E.M.D♥ på söndag..puh!..jaja..får väl plugga på måndag morgon också. Men kan mycket utantill..tror jag:) Sen fick vi reda på ett studiebesök idag också, vi ska göra i maj:)) 



Vilken Awesome<3 butiksutbildning man går!:) Studiebesök i ULLARED:D i maj





4 dagar kvar♥!!! Till man ser grabbarna<3 Vad gör du på söndag? Känner pirret...vad ska man ha för kläder?!
Börjar kl.19.30 så jag och min underbar systerdotter<3 ska nog äta i stan innan..



Hittade dom här snygga shortsen på Cubus:) kanske lite väl tidigt..vill ha hängsle shorts också. Men nu var det kläder till söndag..vet de tusan vad?! Jeansleggings med någon snygg tröja och converse skor:) Vill ha vita sneakers också från Skopunkten eller någon annans ifrån. Sen nya vita converse hade man hade viljat ha fast dom är as dyra!, har gula nu som är snygga men slitna..


Jag och min bästa vän har blivit galen i cupcakes saker så "Cute"..hittade denna sparbössa på Bokia i stan för någon vecka sen. Vill ha så mycket! de är så gulliga<3 Har hittat mycket "cute" cupcakes saker på min praktik plats också som man vill ha..suck..vill ha mera pengar..


Sen dog jag och kom tillbaka när jag såg en pyssel från en konst artist från DA www.deviantart.com Den också från Bokia istan...Som sagt vill ha för mycket..kan man inte fylla år på sommaren istället;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/