Ny design & praktik

2011-03-08 @ 19:37:52
Hej hej...puh!..försöker uppdatera bloggen:) för fullt, men har svårt att välja hur den ska se ut..har bytt design på den nu några gånger:) Och den kan se lite knasig ut på dom olika sidorna men kommer fixa de. Tänkte också göra om min header i Photoshop senare..

Vilket härligt vårväder det var idag:) nu ska bara de gröna komma och mera plus grader...och jag hörde vår fåglar också:)) Var idag på Härliga hem i Hyllinge, för jag ringde om praktiken inom min butiksutbildning. Han var trevlig men dom hade mycket att göra. Dom ska fixa till hela undervåning/ riva och sätta in ny inredning. Så börjar min praktik nästa vecka:) iallafall vad jag tror han skulle ringa mig och min "handledare" i veckan och checka av...så nu mot heeeelgen!!!...Okej snart iallafall..

Pass på! Finalvecka i Mello♥ Lite mycket kommer de bli...längtar sjukt mycket....lördag nu!!!
åh..ja!:D Danny´s CD kommer på Fredag signerad o allt..längtar till fredag nu först..kan inte veckan gå lite fortareXD...

Det är värd en Danny♥ bild

4 dagar kvar till Mello finalen!!! Rysarkvällen närmar sigxD
Het stjärnduell i Globen, Danny vs Eric

Vad sägs om en hot Eric Saade♥ bild... 

Veckans hit varning Eric Saade♥ tar guldet med "Popular" på Sveriges bästa topp lista:D
http://www.rixfm.com/program/kvallar-med-christian-hedlund/rix-topp-6-klockan-6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/