Vad vore veckan utan fredagsmys?

2011-03-04 @ 18:28:05
Hej och glad fredagskväll! Det har varit härliga fredag hela dagen!♥ Men har jag suttit med bloggen..nopp! min systerdotter på 3 år har varit här...rena ståhej!!! Men imorgon ska jag fortsätta med design bloggen.
mmm..bakade lite kladdkaksmuffins till dansen iallafall för det är dax för fredagsmys!!! med Let´s Dance och Vampire Diaries♥ ikväll




Bjuder på en bild på mig idag:D



Fick detta i brevlådan idag:) En vecka kvar till Mello finalen!!!! sjukt taggad..spelar låtarna om och om igen<3 S
ista rix topp 6 för denna veckan också..Saade♥ ligger 4:a och Danny♥ utmanar! Update! Eric Saade 2:a och Danny in på en 4:e plats!!!

Filmen där bak är miniserien Morden i Sandhamn som gick på tv4:) sjukt bra! Så ville ha den på dvd. Film efter böcker, som vanligt.


Yeah! Fredag och ett nytt avsnitt av Vampire Diaries♥  Varför gillar vi vampyrer?
I de moderna sagorna har vampyrerna tagit över huvudrollen i romantiska triangeldraman och huvudföremål för kärlek som övervinner allt. Hur blev det så? Och vad är det som gör oss så svaga för vampyrer?
Se ett bra exempel på fredagar kl 20.00. Vampire Diaries!<3


Smallville♥ är tillbaka!!! Säsongs premiär på tv6 klockan 21.00 Säsong 10!!! den sista..Efterlängtad:D...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/