"Selene - masquerade"

2011-05-07 @ 23:14:06

Men hej, kul att du hittade hit!

Sitter fortfarande i Photoshop med min "masquerade" bild men den blir bättre och bättre. Har inte så mycket tid för Photoshop som innan känner jag. Jobb och plugg tar över mycket...men har kommit på fler grejer som jag vill göra i Photoshop som en hemligt present till min systerdotter som blir 13 år och älskar Justin Bieber. Kommer gå i Bieber tema om 3 veckor. Tiden räcker inte till!..tror jag har sagt de innan också...
Försöker få rätt på henne, hennes hår och fjädrarna..som jag har suttit med idag..och "han" fick bli en spegelbild som vill få hennes kärlek.  Ett vattenmärke, sen kommer jag lägga upp som större bild på min DA sida http://tezzan83.deviantart.com/ där alla bilder (stock) som jag har använt kommer också finnas där.

Vill gärna börja på mitt Justin Bieber tema men min underbara söta systerdotter är nästan alltid hos mig, så det är inte så lätt..få se på måndag om man man inte har så mycket plugg, sen jobb tisdag. Det ska skickas iväg också tar 7 till 10 dagar så senast slutet av nästa vecka.
åh..vad det var gulligt i "Kvällen är din" ikväll när en 10-årig tjej fick träffa Justin Bieber i Tyskland:) Hon grät och var så där gullig blyg..och det var nästan som man satt och grät själv också ju. Känslan av att träffa sin allra största idol och den är samma i alla åldrar:)) och min systerdotter blev tokig!!!


"Selene - masquerade"

"We're both in this masquerade, What can I do to see you. The girl behind the mask, Our love was just a masquerade...I wanna get to know you. The girl behind the mask"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/