Loreen & Dead by April till finalen!!!

2012-02-05 @ 15:14:05
Loreen och Dead by April till finalen i Globen den 10 Mars i Melodifestivalen 2012! får rysningar varje gång jag hör Loreen låt "Euphoria" sjukt grym kan inte sluta lyssna på den;)♥ Denna låten kan bli farlig i finalen så om Danny (som tävlar i sista deltävlingen i Malmö den 25 feb) kommer dit kommer det bli en sjukt galen final den 10 Mars!:O Vad ska jag säga om Dead by April...dom gjorde led motivet till Robinsson med "Losing you" som jag gillar...men det där stora rock growl-delen är inte riktigt jag direkt..om man hade tagit bort de hade jag varit med på de tåget, lite väl mycket för min smak!

Men nu är Mello 2012 igång!!! och jag är hel tokig i detta så dom kommande 5 veckorna bli mycket skrivade och jag kanske bli en aning tjatig! Men äntligen händer det något så man kan ta sig igenom denna vinter perioden som är så mörk, kall och trist till våren kommer;) Finalen är den 10 Mars och veckan efter vårdagjämning:) Skönt hoppas våren är på väg då också..

Bilder från svt.se/melodifestivalen

Programledarna i årets Melodifestival, Helene Bergström bara så skön! Vilken utstrålning och galen grym humor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/