Festival med marknad

2010-08-28 @ 22:12:21

Sent men god kväll, bloggis! Har varit 2 dagar festival i min lilla andra by Bjuv. Fredagen blev lite oplanerad tur till bjuv med vännen och familjen. Åt lite gott, gick och tittade på marknaden. Min lilla lilla systerdotter var med hon ville göra allt, så hon grät. Tog med henne till 2 karuseller så hon blev lite glad. Blev inte så mycket med familjen, gick mera med Linda. Köpte ett silver halsband med mitt namn..älskar de! glad:) att jag köpte de. Åh..sen mina..mmm..remmar och munkar, ett måste på maknad. Hittade också en perfekt present till kära mamma<3, fast hon inte fyller år förrän i oktober. Tog cykeln idag (cykel avstånd) och tog en liten runda idag, blev ett armband som jag hade tittat på igår lite snabbt. Hur snyggt som helst!:) hehe..lite falska tatto för 30:- spänn till ett litet projekt..underbar helg! och den är inte slut än...

Carpe Diem






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/