Oj! vad dagarna går...

2010-06-09 @ 17:39:03
Hoppsan! har inte bloggat på 2 vardagar..men det har inte hänt så mycket inom jobb och praktik fonten. Måndag tråkig lektion (ger mig inget, men måste vara där för AF regler) på Team Work i Helsingborg..bara 3 gånger till..puh! Ja just de ja..blev medlem på Twitter också för att synas mera med min söka jobb blogg. Gjorde klart min "Deviantart 5 år medlem" också, men den kommer inte upp förrän den 13 Juni. Vänta och se!
Igår fick jag tid till kontaktlinser, som jag tänkte testa. Så hela tisdagen gick åt det, fick gå i Helsingborg över en timme för att sen komma tillbaka att kolla att jag kunde ha linser.



Idag Onsdag gick jag i ösregn för att lämna F-kassan lapp för att få pengar. Men tog inte lång tid...Så tåg in till Helsingborg, köpa jojo sommarkortet till buss/tåg som börjar gälla 15 juni, en tidning sen gå till Team work för att få underskrift sen upp till söder..10 min att gå i ösregn! lämna lappen gå tillbaka till bussen i ösregn..måste bara hinna med bussen!


Blött men hemma en timme senare...men kolla det blev ett jobb sökt idag, Glitter i Lund.

Och på torsdag ska jag ha linsträning så hela den dagen går också sen är det mot helgen igen..så nya tag på måndag. Med nya jobb hoppas jag och jag tänkte försöka med spontan ansökan igen (intresseanmälan till jobb).

Lite tips! från Min Karriär: Om du frågar "Har ni ledigt jobb åt mig?" får du förmodligen ett nej. Om du frågar "Har ni mycket att göra?" får du förmodligen ett ja!
Rätt fråga är helt avgörande när du gör en spontanansökan.

Hörs! Therese



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/