Not my day today

2010-09-13 @ 16:55:12


Måndag:( usch!..känner mig inte alls uppåt idag, känner mig trött (ont i huvudet) och blev senare yr idag, fick ta lite mat och snabbt fick de gå. Gick över lite, men fortfarande trött och inte på humör. Hoppas jag mår bättre imorgon, det känns i luften att det är lite knäppt idag. Lite privat med min syrra också..suck....men kollade ändå lite jobb och skickade 3 intresseansökan igen...men det känns så löjligt för dom svarar ändå inte..och det känns att jag har skickat tusen genom åren...
Mycket mera har jag inte gjort idag, fortsatte lite till med pappa´s present. Redigera bilder i windows movie maker, tänker göra något super! Blir nog tidig kväll med många tv-serier:)
Vill göra så mycket!!!! Kommer en "Att göra" lista kanske senare...
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/