En vecka kvar till julafton..

2011-12-17 @ 23:55:13
Kan inte fatta hur snabbt tiden går...en vecka kvar till julafton:) härligt! Mys lördag med lite hemma gjort godis som chokladbollar och mitt eget påhittade med dumle, kex och vit choklad det var nog när vita Twix kom men försvann, så tänkte kan man inte göra de själv. Och dom blev så goda!:) men hade för lite vit choklad så kexet syns...

Färgade min systerdotters hår mörkt brunt också, blev sjukt snyggt!:) Men hon hade önskat sig hårfärg i julklapp så när jag sa när hon visade att hon hade köpt hårfärg; kan du vänta att färga efter julafton och då fattade hon att jag hade köpt hårfärg i julklappXD jaja..kan ju spara den till nästa gång;) Så nu har jag bara en julklapp som hon inte vet om..
150 g smör
2 dl socker
3,5 dl Havregryn
1,5 msk vaniljsocker
4,5 msk kakao
2 msk Kaffe
1,5 msk grädde
Garnering:
Mörk blockchoklad, kokos och pälsocker
Mitt påhittade godis som vita Twix men med dumle, kex och vit blockchoklad;) Super goda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/