Happy Birthday cake and gifts ♥

2011-12-11 @ 17:31:01
Fyllde 28 år i onsdags och nu har man blivit firad med god mat, sällskap, tårta och presenter:) Många fina presenter vill lägga upp alla eller jag kanske inte alla!:O Det blev en hel del snack också i vårt jul fina hem. Så mysigt ändå att fylla år på julen med alla ljus och mys, i år fick vi in granen till 3:e Advent också;) Överraskning verkligen! har aldrig hänt förr....hehe..

Toppen kväll med många fina presenter Thanks & love♥
Min födelsedags tårta:) ♥
Vår Kalle Anka gran:)
Bara älskar min iPhone!<3 Fick ett hemgjort skal av bästa vännen, så gulligt love it!♥
Min älskade mysiga pläd jag fick av kära mamma:) love it! har tittat länge på den i butiken!
Lantligt romantsikt stil som jag är bara så förälskad i! Fick denna fina lykta av syrran<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
http://thheresehenriksson.blogg.se/